Jak złożyć zamówienie?

 

Nie wiesz jak złożyć zamówienie lub w którym miejscu wpisać kod rabatowy?
Obejrzyj filmik, który opisuje krok po kroku etapy składania zamówienia w naszym serwisie.

Co muszę wiedzieć o projektach?

 

Podstawową rzeczą, którą trzeba wiedzieć o projektach graficznych jest fakt: „Projekt wizytówki nie nadaje się do wydrukowania ulotki i odwrotnie”. Dla każdego produktu trzeba wykonać oddzielny projekt, który uwzględnia m. in. rozmiar, spady oraz marginesy bezpieczeństwa. Jeżeli zamawiasz kilka produktów o różnych rozmiarach, musisz zamówić osobne projekty do każdego z nich. W przypadku, gdy projekty różnych produktów będą miały jednakową treść i wymagają zamówienia projektu złożonego, w pierwszym produkcie dodaj projekt złożony, a w kolejnych projekt prosty. Dopasujemy treść proporcjonalnie do wymiaru danego produktu.

Drugą bardzo ważną rzeczą jest samo pojęcie projektu graficznego. Zdjęcie, scan lub plik podglądowy produktu, który został niegdyś wykonany nie jest projektem graficznym i nie nadaje się do reprodukcji. Do poprawnego wydrukowania produktu wymagany jest plik produkcyjny dostosowany do wymogów technologicznych. Jeżeli nie posiadasz pliku produkcyjnego, możemy go wykonać na podstawie zdjęcia produktu, które posiadasz. W takiej sytuacji zamów opracowanie graficzne zgodnie z cennikiem.

Kliknij na poniższy przycisk, jeżeli chcesz zamówić opracowanie graficzne wykonane przez naszych grafików, ale nie wiesz co oznaczają określenia „projekt prosty” i „projekt złożony”. W dokumencie znajdziesz szczegółowe informacje odnośnie tych typów opracowań graficznych. Koniecznie zapoznaj się z tym opisem przed dokonaniem zakupu. Jeżeli zamówisz nieodpowiednią wersję opracowania graficznego możesz zostać poproszony o dopłatę do usługi projektowania.

Jak przygotować pliki do druku?

 

W poszczególnych plikach znajdują się specyfikacje przygotowania projektów graficznych dla danego typu produktów. Warunkiem przekazania pliku do realizacji jest zastosowanie w nim wszelkich sugestii znajdujących się w specyfikacji. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za błędy produkcyjne wynikające z niepoprawnego przygotowania opracowania graficznego. W przypadku zauważenia przez grafika kontrolującego projekt błędów w pliku, klient zostaje poproszony o poprawienie błędów. Nie ingerujemy w pliki przesłane przez klientów. Jeżeli posiadają Państwo projekt graficzny, który jest niezgodny ze specyfikacją i nie jesteście Państwo w stanie poprawić go samemu, prosimy o dodanie do produktu projektu prostego. Przygotujemy Państwa plik zgodnie z wytycznymi technologicznymi.

Jak wysłać pliki do druku?

 

Aby wgrać pliki do swojego zamówienia skorzystaj z zakładki Moje konto / Pliki do zamówienia.
Udostępniamy 3 podstawowe formy przesyłania do nas plików graficznych.

Wypełnij formularz lub prześlij tradycyjnego maila na adres: grafik@promotorpolska.pl i w wiadomości opisz swoje zamówienie oraz dodaj pliki nie przekraczające 25 MB. Podczas wypełniania formularza lub pisania maila koniecznie podaj numer swojego zamówienia.

Jeżeli Twoje pliki zajmują więcej niż 50 MB wgraj je na nasz serwer FTP. Po zalogowaniu koniecznie utwórz katalog z numerem zamówienia.
Poniżej dane logowania do serwera FTP:

Host: promotorpolska.pl
Username: ftp@promotorpolska.pl
Password: prom6600ftp
Port: 21

Pliki do 2 GB możesz przesłać za pośrednictwem darmowego konta na wetransfer.com. W wiadomości koniecznie podaj numer swojego zamówienia.

Numer zamówienia generowany jest automatycznie po jego opłaceniu.


Prosimy nie korzystać z naszego serwera FTP w celach prywatnych.
Zastrzegamy sobie prawo do zablokowania konta użytkownika, który wykorzystuje serwer w sposób nieodpowiedni.

Standardowe formaty mediów

Jeżeli nie wiedzą Państwo, jaki wymiar ma dany format papieru lub jakich szerokości rolek mediów do druku używamy, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.


Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 12 in /wp-content/plugins/js_composer/include/classes/shortcodes/vc-basic-grid.php on line 184

Czas realizacji zamówienia

 

Poniżej prezentujemy Państwu przybliżone terminy realizacji zamówień. Dokładamy wszelkich starań by wszystkie złożone zamówienia zostały dostarczone do klientów w jak najkrótszym czasie. Dni podane w zestawieniu są dniami roboczymi (pomijając soboty, niedziele i święta).

1-3 dni (papier firmowy, ulotki, plakaty)
1-7 dni (ulotki składane, wizytówki standardowe, notesy, banery, folie, fototapety, tablice, naklejki, pieczątki, biuwary, puchary)
3-10 dni (kalendarze x-dzielne, kalendarze listwowane, katalogi, gazetki, wizytówki uszlachetniane, rollupy, teczki ofertowe, torby papierowe, karty PCV, naklejki 3D)
5-14 dni (gadżety reklamowe, nadruki na odzieży, obrazy, kasetony świetlne, koperty, druki samokopiujące, segregatory)
7-21 dni (konstrukcje stalowe, pylony, kalendarze książkowe, systemy wystawiennicze)
7-30 dni (produkty niestandardowe)

Dostawa i płatności

Płatności PayU (przedpłata przelewem internetowym oraz kartą kredytową)

Dostępne kanały płatności udostępnione przez PayU to przelewy elektroniczne oraz płatności kartą. Jeśli bank Klienta nie figuruje na liście dostępnej w serwisie PayU, należy wybrać płatność przelewem tradycyjnym, lecz ta metoda opóźni realizację zamówienia od 1 do 3 dni roboczych. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.

blankiet
Przelew tradycyjny

Tradycyjny przelew bankowy można wykonać w banku, na poczcie lub w dowolnym punkcie opłat. Należy jednak pamiętać, że ta metoda opóźni termin realizacji zamówienia od 1 do 3 dni roboczych. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Konieczne jest również przesłanie potwierdzenia przelewu na adres mailowy sklep@promotorpolska.pl.

pobranie
Płatności za pobraniem

Ze względu na indywidualny charakter realizowanych przez nas prac z reguły nie wysyłamy zamówień z opcją płatności za pobraniem. Jesteśmy natomiast otwarci na negocjacje. Jeżeli jesteś zainteresowany jednorazową wysyłką towaru za pobraniem wyślij do nas wiadomość na adres sklep@promotorpolska.pl z prośbą o przeanalizowanie tej możliwości dla danego zamówienia.

czas
Odroczony termin płatności

Faktury z odroczonym terminem płatności wystawiamy wyłącznie dla szkół, uczelni, urzędów, jednostek administracji publicznej, korporacji oraz stałych klientów (tylko po wcześniejszej weryfikacji). W celu ustalenia odroczonego terminu płatności prosimy o kontakt mailowy: mgiers@promotorpolska.pl.

Print
Zwrot należności

W celu otrzymania zwrotu należności prosimy o przesłanie wszelkich niezbędnych informacji na adres mailowy: mgiers@promotorpolska.pl. W treści wiadomości prosimy również o określenie powodu anulowania zamówienia. Zwrotów dokonujemy wyłącznie przelewem bankowym w terminie do 14 dni roboczych.

paczka
Dostawy – wysyłka i transport

Towar wysyłamy do klienta na nasz koszt. Zrealizowane zamówienia nie są przez nas magazynowane. Wysyłamy je niezwłocznie po realizacji. Jeżeli Klient złoży zamówienie na kilka produktów, może ono zostać podzielone na oddzielne przesyłki dostarczane przez różne firmy kurierskie (w zależności od gabarytów). Paczki będą dostarczone w odrębnych terminach wg. czasu realizacji produktu. W niektórych przypadkach towar dostarczamy własnym transportem. W tym przypadku koszt transportu pokrywa Kupujący.

Reklamacje

 

Aby złożyć reklamację – w menu głównym, znajdującym się na górze strony wybierz zakładkę KONTAKT, następnie kliknij w przycisk REKLAMACJA. Po tym działaniu wyświetli się strona z formularzem zgłoszenia reklamacyjnego. Poniżej przedstawiamy opis wraz z przykładowym wypełnieniem pól formularza.

Imię i nazwisko: Jan Kowalski wpisz swoje imię i nazwisko
Nazwa użytkownika: uzytkownik@domena.pl wpisz swoją nazwę użytkownika do logowania w serwisie
Numer zamówienia: 1234 wpisz numer zamówienia, które chcesz zareklamować
Adres e-mail: mail@domena.pl wpisz adres mailowy, na który chcesz otrzymać wynik rozpatrzenia sprawy
Telefon kontaktowy: +48123456789 wpisz numer kontaktowy pod którym możemy uzyskać dodatkowe informacje
Powód reklamacji: Wydrukowane ulotki są rozmyte wpisz powód, przez który składasz reklamację
Opis reklamacji: Ulotki, które otrzymałem mają rozmyte krawędzie napisów opisz szczegółowo powód reklamacji
Dodaj zdjęcie: foto1234.jpg jeżeli jest to możliwe dodaj zdjęcie potwierdzające powód i opis reklamacji
Twoje oczekiwania w związku z reklamacją: Ponowna realizacja wybierz zadowalającą Cię opcję
reCAPTCHA zaznacz pole „Nie jestem robotem”
Wyślij naciśnij przycisk „Wyślij”

Twoja reklamacja została do nas wysłana. Gdy Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone, niezwłocznie zostaniesz o tym poinformowany.
Czas rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego to maksymalnie 72 godziny.

Regulamin serwisu online

 

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”) określa zasady sprzedaży za pośrednictwem serwisu online produktów poligraficznych oraz reklamowych tworzonych na zamówienie (zwanych dalej: „Produktami”), a także prawa i obowiązki obydwu stron w zakresie zawieranych przez nie umów.
  2. Serwis internetowy prowadzony jest pod adresem: www.promotorpolska.pl przez firmę: Promotor Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Warszawy 18, 07-100 Węgrów, (zwaną dalej: „Usługodawcą” lub „Sprzedawcą”), który jest właścicielem serwisu online promotorpolska.pl (zwanego dalej: „Serwisem” lub „Sklepem”), a także jego jedynym Administratorem.
  3. Szczegółowe dane Usługodawcy: Nazwa firmy: Promotor Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ul. Bohaterów Warszawy 18, 07-100 Węgrów, NIP 8241817592, REGON 523925026, KRS: 0001008192, tel. +48 25 785 66 00, e-mail: biuro@promotorpolska.pl.
  4. Produkty sprzedawane są przez Sprzedawcę zarówno osobom fizycznym nie prowadzącym działalności gospodarczej, jak również osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, kupującym od Sprzedawcy Produkty dla celów niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową (zwanym dalej: „Konsumentami”), jak również pozostałym podmiotom, to jest osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą i dokonującym zakupu od Sprzedawcy Produktu na cele związane bezpośrednio z tą działalnością gospodarczą lub zawodową, osobom prawnym, a także jednostkom organizacyjnym nie posiadającym osobowości prawnej. Zarówno Konsumenci, jak również pozostałe podmioty dokonujące zakupów w Sklepie internetowym promotorpolska.pl zwane są dalej w treści niniejszego Regulaminu „Kupującymi”.

 

§ 2  Zasady działania Serwisu online i przedmiot sprzedaży

  1. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu. Przedmiotem sprzedaży są produkty poligraficzne i reklamowe, tworzone na zamówienie Kupującego. Produkty dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
  2. Specyfika i właściwości Produktów oferowanych przez Sprzedawcę są przedstawione na stronie internetowej Serwisu.

 

§ 3 Warunki korzystania z Serwisu, składanie zamówień, zawarcie umowy, realizacja usług i odpowiedzialność Sprzedawcy

  1. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Kupujący, składając zamówienie, składa ofertę zakupu określonego Produktu.
  2. Aby dokonać zakupu za pośrednictwem Sklepu, Kupujący powinien otworzyć stronę internetową, działającą pod adresem www.promotorpolska.pl i następnie, po przejrzeniu oferowanych na stronie Produktów, wybrać interesujący go Produkt i dokonać jego zamówienia przy wykorzystaniu formularza zamieszczonego na stronie Sklepu. Kupujący w trakcie wypełniania formularza powinien zapoznać się z Regulaminem i podjąć decyzję o zaakceptowaniu lub nie zaakceptowaniu treści Regulaminu.
  3. Warunkiem korzystania z Serwisu jest utworzenie konta w systemie promotorpolska.pl. Utworzenie konta odbywa się poprzez wypełnienie krótkiego formularza na stronie internetowej Serwisu.
  4. Informacje podane przez Kupującego podczas tworzenia konta powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Kupującego danych pozwalających na weryfikację Kupującego.
  5. Konto danego klienta w systemie promotorpolska.pl może zostać zlikwidowane lub zablokowane przez Administratora w przypadku nie przestrzegania Regulaminu przez klienta lub w przypadku zakończenia współpracy z danym klientem, o czym klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przechowywania danych dotyczących klienta (dane wprowadzone przez klienta przy tworzeniu konta) oraz wszystkich danych dotyczących zleceń klienta, którego konto zostało usunięte, zgodnie z zasadami ustalonymi w § 6 Regulaminu.
  6. Kupujący może składać zamówienia przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni roku, w tym w niedziele i święta.
  7. Dokonując zakupów, Kupujący składa zamówienie poprzez dodanie Produktu prezentowanego w Sklepie do koszyka. Przy każdym Produkcie znajdują się dostępne parametry, które Kupujący samodzielnie wybiera/określa. W zależności od wybranych parametrów Produktu pojawia się cena Produktu. Następnie, po wybraniu sposobu i miejsca dostawy oraz formy płatności, Kupujący potwierdza złożenie zamówienia. Kupujący przed potwierdzeniem złożenia zamówienia wpisuje w formularzu dane niezbędne do wystawienia faktury. Kupujący, będący jednocześnie Konsumentem ma także możliwość wskazania w formularzu zamówienia, iż rezygnuje z otrzymania faktury i w takim przypadku wraz z Produktem otrzyma paragon fiskalny. Kupujący, ma także możliwość wskazania w formularzu zamówienia wybranego przez siebie adresu dostawy.
  8. Warunkiem realizacji zamówienia przez Sprzedawcę jest złożenie przez Kupującego zamówienia w serwisie promotorpolska.pl oraz dokonanie przez Kupującego wszystkich wymaganych czynności opisanych w § 3 Regulaminu, w tym w szczególności wgranie pliku w sposób opisany w § 3 pkt. 9 Regulaminu, jak również udzielenie przez Kupującego odpowiedzi na dodatkowe pytania Sprzedawcy.
  9. Materiały do druku – pliki graficzne
    1. Materiały przesłane przez Kupującego do druku powinny być przygotowane według specyfikacji Serwisu promotorpolska.pl. Specyfikacje dostępne są w zakładce Pomoc pod nazwą Jak przygotować pliki do druku. W serwisie promotorpolska.pl dostępnych jest kilka opcji wgrania pliku, w zależności od wybranego przez Kupującego Produktu i wielkości pliku. Każdy plik sprawdzany jest pod względem zgodności z specyfikacją Sprzedawcy. W niektórych przypadkach Serwis promotorpolska.pl dokonuje drobnych korekt (zgodnie ze specyfikacją), jednakże w każdym takim przypadku Kupujący jest o nich informowany i przed ostatecznym wykonaniem zmodyfikowanego zamówienia Kupujący dokonuje jego akceptacji lub dalszych korekt, co musi zostać uzgodnione ze Sprzedawcą. Kupujący może także zrezygnować z zamówienia, jeżeli nie akceptuje wprowadzonych przez Sprzedawcę modyfikacji. Istnieje również możliwość zaakceptowania przez Kupującego pliku, który nie jest zgodny ze specyfikacją Serwisu, jednakże w takim przypadku ewentualna reklamacja z tytułu wprowadzonych na wyraźne życzenie Kupującego niezgodności ze specyfikacją Serwisu może nie zostać przez Sprzedawcę uwzględniona.
    2. Serwis promotorpolska.pl  nie odpowiada za treści zawarte w pracach przesłanych przez Kupującego oraz nie dokonuje korekty treści zawartych w materiałach przesłanych przez Kupującego. Jednakże, jeżeli materiały przesłane przez Kupującego zawierają treści niezgodne z prawem, Serwis może odmówić realizacji zamówienia.
    3. Serwis promotorpolska.pl zapisuje wszystkie czynności dokonane przez Kupującego (między innymi: informację o dacie i godzinie złożenia zamówienia, dokonaniu płatności, itd.). W sytuacjach spornych będą one możliwe do odtworzenia.
    4. Akceptacja plików odrzuconych powoduje zaakceptowanie przez Kupującego pliku graficznego, łącznie z jego błędami i przekazanie zlecenia do realizacji. Zlecenia takie nie podlegają reklamacji w zakresie wskazanych przez Sprzedawcę, pomimo takiego wskazania zaakceptowanych przez Kupującego błędów technicznych.
    5. Sprzedawca archiwizuje pliki graficzne, przesłane przez Kupującego, lecz zastrzega sobie prawo usunięcia ich po upływie 180 dni.
  10. Po podaniu przez Kupującego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia, zawierające: opis przedmiotu zamówienia,  jednostkową oraz łączną cenę zamawianych Produktów, dane i adres Kupującego, a także adres odbiorcy Produktu oraz dodatkowo dane do wystawienia faktury VAT.
  11. Procedura składania zamówienia kończy się w momencie wyboru przez Kupującego wszystkich opcji oraz potwierdzeniu złożenia zamówienia. Dokonanie tej czynności oznacza złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Na adres e-mail wskazany przez Kupującego podczas składania zamówienia wysyłana zostanie wiadomość, potwierdzająca przyjęcie przez Sprzedawcę zamówienia do realizacji, zawierająca wszystkie, wymagane zgodnie z prawem informacje, a w następnej kolejności na adres e-mail wskazany przez Kupującego będą przesyłane bieżące informacje o przebiegu realizacji tego zamówienia. Po złożeniu zamówienia Serwis promotorpolska.pl będzie się komunikował z Kupującym za pomocą e-maili lub w przypadku gdy będzie to konieczne – telefonicznie poprzez konsultanta. W komunikatach e-mail będą zawarte informacje o statusie zamówienia i koniecznych (wyłącznie w niektórych sytuacjach) decyzjach, których podjęcia Sprzedawca będzie oczekiwał od Kupującego.
  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo nie przyjęcia zamówienia do realizacji, o czym poinformuje Kupującego nie później niż w terminie 2 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia.
  13. Z chwilą otrzymania przez Kupującego na wskazany adres e-mail potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji, zawierającego wszystkie wymagane zgodnie z prawem informacje przesłanego na trwałym nośniku, Kupujący zawiera ze Sprzedawcą umowę sprzedaży Produktów objętych zamówieniem.
  14. Umowa sprzedaży może być zawarta w imieniu Kupującego wyłącznie przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych lub w przypadku Kupującego nie będącego osobą fizyczną – przez osobę posiadającą pełnomocnictwo do reprezentowania Kupującego i zaciągania w jego imieniu zobowiązań.
  15. W przypadku zamówienia przez Kupującego Produktu, który musi zostać wyprodukowany, zmodyfikowany lub wysłany zgodnie z indywidualnym życzeniem Kupującego, wszystkie szczegóły realizacji takiego zamówienia muszą zostać przez Strony uzgodnione przed przyjęciem zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. Szczegółowe warunki handlowe realizacji takiego niestandardowego zamówienia muszą zostać uzgodnione przez Strony w formie pisemnej lub w formie wymiany korespondencji e-mail przed przyjęciem przez Sprzedawcę zamówienia do realizacji.
  16. Sprzedawca dostarczy Produkt Kupującemu w terminie wskazanym na stronie Sklepu lub też – w przypadku Produktów realizowanych na indywidualne zamówienie Kupującego – w terminie uzgodnionym z Kupującym i wskazanym w przesłanej do Kupującego korespondencji e-mail.
  17. Termin wysyłki Produktu jest liczony od momentu otrzymania przez Kupującego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
  18. Produkt jest wysyłany przez Sprzedawcę na adres na terenie Polski wskazany przez Kupującego, na koszt Sprzedawcy (chyba, że uzgodnienia z Kupującym określają inną formę dostawy). Produkty nie są wysyłane na adresy znajdujące się poza terenem Polski. Wysyłka Produktów poza teren Polski jest możliwa po wcześniejszym ustaleniu powyższego faktu ze Sprzedającym. Koszty wysyłki międzynarodowej pokrywa Kupujący. Warunkiem wydania Produktu Kupującemu jest zapłata całości wynagrodzenia za Produkt (chyba, że uzgodnienia z Kupującym przewidują inną firmę rozliczenia).
  19. Produkt wysyłany jest przez Sprzedawcę za pośrednictwem firmy kurierskiej. Przesyłki dostarczane są od 8:00 do 20:00 w dni robocze. W przypadku nie zastania Kupującego, zostawione zostaje awizo. W przypadku nie doręczenia Produktu z powodów zależnych od Kupującego i konieczności jego ponownego wysłania przez Sprzedawcę, Kupujący może zostać obciążony kosztami ponownej wysyłki Produktu. Sposób opakowania Produktu każdorazowo jest wybierany przez Sprzedawcę i uwzględnia specyfikę wysyłanego Produktu. Istnieje także możliwość osobistego odbioru Produktu w siedzibie Sprzedawcy.
  20. Sprzedawca zaleca, aby po otrzymaniu przesyłki Kupujący sprawdził zawartość paczki w obecności dostarczyciela w celu weryfikacji, czy nie nastąpiło uszkodzenie Produktu w trakcie dostawy. W przypadku stwierdzenia naruszeń lub uszkodzeń, Kupujący powinien zażądać od dostarczyciela przesyłki sporządzenia protokołu szkody z zaznaczeniem zastrzeżeń, co do stanu przesyłki. Niezależnie od powyższego zaleca się, aby zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego uszkodzeń Produktu w trakcie transportu dokonać także w sposób ustalony w § 5 pkt. 14 Regulaminu, nie później niż w terminie 3 dni od dnia przyjęcia przesyłki przez Kupującego.
  21. Odbiór przesyłki od kuriera musi być potwierdzony czytelnym podpisem Kupującego (lub osoby upoważnionej przez Kupującego do odbioru przesyłki) za pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania odbioru, na Kupującego przechodzi prawo własności Produktu oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem Produktu, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia Produktu.
  22. W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki zaleca się, aby Kupujący zaznaczył ten fakt na liście przewozowym w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej. W takim przypadku na liście przewozowym Kupujący powinien także podać datę i godzinę doręczenia.
  23. W przypadku bezpodstawnej odmowy przyjęcia przesyłki z Produktem przez Kupującego, przesyłka jest zwracana do Sprzedawcy na koszt Kupującego. W takim przypadku Kupujący – pomimo nie odebrania Produktu – jest zobowiązany także do zapłaty Sprzedawcy za Produkt, którego odbioru Kupujący bezpodstawnie odmówił. Treść niniejszego punktu nie wyłącza, ani też w żadnym zakresie nie ogranicza uprawnień Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem, o których mowa w § 5 niniejszego Regulaminu.
  24. Sprzedawca zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego zamówienia poprzez kontakt telefoniczny z Kupującym na numer telefonu podany przez Kupującego w formularzu zamówienia.
  25. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania zamówienia w następujących przypadkach:
    1. otrzymania – po wysyłaniu e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji – e-maila zwrotnego z informacją, iż e-mail potwierdzający zamówienie nie dotarł do adresata,
    2. otrzymania nieprawidłowo wypełnionego formularza zamówienia,
    3. braku możliwości kontaktu z Kupującym w sposób ustalony w § 3 pkt. 24 Regulaminu, w celu przeprowadzenia weryfikacji treści złożonego zamówienia lub doprecyzowania szczegółów zamówienia,
    4. w przypadku opisanym w § 4 pkt. 7 Regulaminu,
    5. nie przyjęcia przez Sprzedawcę zamówienia do realizacji z powodu błędów w pliku wgranym przez Kupującego, które nie zostało następnie wznowione przez Kupującego.
  26. W każdym przypadku, gdy Sprzedawca nie realizuje zamówienia, a otrzymał płatność związaną z takim zamówieniem, zobowiązany jest do zwrotu takiej płatności w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podjęcia decyzji o niezrealizowaniu zamówienia.
  27. Sprzedawca informuje, że Kupujący, składając zamówienie, powinien wziąć pod uwagę fakt mogących wystąpić różnic w wymiarach oraz przesunięcia nadruków na Produktach wykonywanych przez Sprzedawcę, biorąc pod uwagę tolerancję błędu maszyn wykorzystywanych przez Sprzedawcę. Ewentualne reklamacje zgłaszane z tego tytułu przez Kupującego mogą nie zostać uznane przez Sprzedawcę.

 

§ 4 Wynagrodzenie Sprzedawcy i sposób zapłaty

  1. Podane ceny Produktów są cenami netto (nie zawierają podatku VAT) i są wyrażone w PLN. Każdorazowo obok ceny Produktu podawane są wszystkie pozostałe koszty (o ile występują), do których poniesienia zobowiązany jest Kupujący.
  2. Do każdego wysłanego Produktu dołączony jest dowód sprzedaży, który Sprzedawca wystawia i przesyła wraz z zakupionym Produktem lub w formie elektronicznej na e-mail Kupującego.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych Produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu oraz udzielania Kupującym dodatkowych rabatów (na zasadach ustalonych w odrębnym Regulaminie danej akcji rabatowej), bądź wprowadzania w nich zmian. Powyższe nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub warunków akcji promocyjnych (rabatowych), które będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
  4. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  5. Formą płatności obowiązującą w Sklepie jest płatność przelewem, kartą kredytową, przekazem pocztowym, przelewem online za pośrednictwem serwisu Przelewy24 (przedpłata).
  6. Sprzedawca dopuszcza także dokonywanie zapłaty przez Kupującego przy odbiorze Produktu w siedzibie firmy gotówką lub kartą za pośrednictwem systemu SumUp.
  7. W przypadku gdy Kupujący, zawierając umowę, zobowiązał do zapłaty za zamówiony Produkt w formie ustalonej w pkt. 5 niniejszego paragrafu (przedpłata), brak zapłaty za zamówiony Produkt w terminie 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia powoduje, że transakcja zostaje uznana za nieaktualną i zostanie anulowana.

 

§ 5 Prawo odstąpienia od umowy, reklamacje, rękojmia i gwarancja jakości

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z 2014r. poz. 827), Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów wskazanych w punkcie 9 niniejszego paragrafu, w terminie 14 dni. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    • dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią inną, niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części; lub polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów,
    • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  3. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może także odstąpić od umowy poprzez przesłanie oświadczenia pocztą na adres Sklepu wskazany w § 1 pkt. 2 niniejszego Regulaminu lub drogą elektroniczną na adres e-mail biuro@promotorpolska.pl przez przesłanie podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną) potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób, o którym mowa w pkt. 4.
  6. Zwrot płatności otrzymanych od Konsumenta, w tym kosztów dostarczenia Produktu do Konsumenta nastąpi nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, bez ponoszenia przez Konsumenta jakichkolwiek opłat związanych ze zwrotem, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który to sposób nie wiąże się dla Konsumenta z żadnymi kosztami. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów.
  7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub do chwili dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  10. Jeżeli w wykonaniu umowy sprzedaży Sprzedawca dostarczył Produkt Konsumentowi do miejsca, w którym Konsument zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania Produktu na swój koszt, gdy ze względu na charakter Produktu nie można Produktu odesłać w zwykły sposób pocztą.
  11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będącej wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  12. Zgodnie z treścią art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem umowy jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem umowy jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem umowy są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem umowy są Produkty stanowiące nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

    Powyższe uregulowanie nie wyłącza odpowiedzialności Sprzedawcy określonej w pkt. 13 i następnych poniżej niniejszego paragrafu.

  13. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta, jak również wobec pozostałych Kupujących, nie będących jednocześnie Konsumentami, z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady dostarczonych Produktów, na zasadach ogólnych wynikających z Kodeksu Cywilnego (Dziennik Ustaw z 2014r. poz. 121) oraz opartych na tych zasadach postanowieniach niniejszego Regulaminu, z zastrzeżeniem treści punktu 20 niniejszego paragrafu.
  14. Reklamację należy złożyć za pośrednictwem serwisu promotorpolska.pl w zakładce Kontakt – Reklamacja. Reklamację można także przesłać na adres siedziby Sprzedawcy: Promotor Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Warszawy 18, 07-100 Węgrów.
  15. Składając reklamację, należy dostarczyć Sprzedawcy reklamowany Produkt wraz z opisem reklamacji. Wszelkie inne uwagi dotyczące reklamowanego Produktu, takie jak zdjęcia reklamowanego Produktu, czy skan protokołów uszkodzenia lub zniszczenia Produktu Kupujący może przesyłać na adres reklamacja@promotorpolska.pl. W przypadku, gdy reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, kosztami powstałymi po stronie Sprzedawcy z tytułu odbioru reklamowanego Produktu i jego ponownej wysyłki do odbiorcy może zostać obciążony Kupujący.
  16. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby rozpatrzyć reklamację – bez względu na rodzaj zgłoszenia – w ciągu 24 godzin, licząc od momentu zgłoszenia. Jednakże w żadnym przypadku rozpatrzenie reklamacji nie nastąpi później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia. W każdym przypadku Sprzedawca powiadomi Kupującego w terminie powyżej ustalonym o sposobie dalszego postępowania.
  17. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez Sprzedawcę wada Produktu zostanie niezwłocznie usunięta przez Sprzedawcę i naprawiony Produkt lub nowy Produkt zostanie przesłany do Kupującego (w przypadku gdy wada nie da się usunąć), w terminie wskazanym w powyższym punkcie.
  18. W przypadku gdy Kupujący, który składa reklamację, korzystając z uprawnień z tytułu gwarancji jakości zakupionego Produktu, odstąpi od umowy ze Sprzedawcą, prawa i obowiązki stron regulują przepisy Kodeksu Cywilnego, a do trybu i sposobu zwrotu Produktu odpowiednie zastosowanie mają uregulowania zawarte w punktach 3-17 niniejszego paragrafu.
  19. W przypadku gdy Kupujący, który składa reklamację, korzystając z uprawnień z tytułu rękojmi zakupionego Produktu, odstąpi od umowy ze Sprzedawcą, prawa i obowiązki stron regulują przepisy Kodeksu Cywilnego, a do trybu i sposobu zwrotu Produktu odpowiednie zastosowanie mają uregulowania zawarte w punktach 3-17 niniejszego paragrafu.
  20. W przypadku umów zawieranych z Kupującymi, nie będącymi jednocześnie Konsumentami w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  21. Kupujący, składając reklamacje dotyczące Produktu posiadającego wady, korzystają z uprawnień wynikających z udzielonej przez producenta Produktu gwarancji jakości na warunkach przez producenta określonych, albo też korzystają z uprawnień z tytułu rękojmi przysługujących Kupującemu będącemu jednocześnie Konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Produktu z umową.

 

§ 6 Prywatność i bezpieczeństwo

  1. Sprzedawca jest świadomy, że ochrona danych osobowych Kupującego jest sprawą priorytetową. Sprzedawca zobowiązuje się do postępowania zgodnie z wewnętrznymi procedurami gwarantującymi poufność, w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  2. Sprzedawca oświadcza, że nie będzie udostępniać danych osobowych Kupującego (za wyjątkiem przypadków opisanych w punkcie 3 niniejszego paragrafu) do celów innych niż związanych z realizacją zamówień zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
  3. Dane osobowe i adresowe uzyskane od Kupującego są przechowywane w bezpiecznym miejscu na serwerze. Każdy ma prawo wglądu do swoich danych, ich modyfikowania, a także do żądania ich usunięcia. Dane wprowadzone przez Kupującego przy tworzeniu konta w serwisie promotorpolska.pl można zmienić, zgłaszając pisemną prośbę na adres biuro@promotorpolska.pl. Informacje na temat kart kredytowych Kupującego nie są w żaden sposób przechowywane.
  4. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
  5. Szczegółowe informacje związane z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych zawarte są w dostępnym na stronach Sklepu dokumencie: Polityka prywatności.

 

§ 7 Własność intelektualna

  1. Adres strony, pod którym jest dostępny Sklep internetowy Sprzedawcy, to jest: www.promotorpolska.pl, a także zawartość serwisu promotorpolska.pl stanowią przedmiot prawa autorskiego i są chronione przez polskie prawo autorskie oraz prawo własności intelektualnej. Prawa do serwisu promotorpolska.pl oraz treści w nim zawartych należą do firmy Promotor Polska Sp. z o.o. Wszystkie logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, znaki serwisowe są znakami zastrzeżonymi i należą do serwisu promotorpolska.pl. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści z serwisu promotorpolska.pl bez zgody właściciela jest zabronione. Złamanie powyższych przepisów będzie ścigane w drodze postępowania sądowego.

 

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności przepisy aktów prawnych przywołanych w niniejszym Regulaminie, a w przypadku Kupujących, nie będących jednocześnie Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. 2014.121. j. t.), także postanowienia Ogólnych Warunków Sprzedaży dostępnych na stronie internetowej Serwisu.
  2. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego, będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. 2014.121. j. t.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana dokonywana jest poprzez umieszczenie nowej treści Regulaminu w serwisie online promotorpolska.pl
  4. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu, to jest przed dniem umieszczenia na stronie internetowej Sklepu nowej treści Regulaminu, będą realizowane zgodnie z postanowieniami poprzedniej wersji Regulaminu.
  5. Spory pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, będącym jednoczenie Konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, który nie jest Konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy. Kupujący, będący jednocześnie Konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej znajdującym się najbliżej miejsca zamieszkania Konsumenta. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.
  6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie i obowiązuje od dnia jego publikacji, to jest od dnia 1 marca 2017r.

Ogólne warunki sprzedaży

 

Zakres zastosowania

  1. Ogólne Warunki Sprzedaży, zwane dalej: „OWS” obowiązują wyłącznie we wszystkich umowach zawieranych przez Sprzedawcę z Kontrahentami, którzy nie są jednocześnie Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. 2014.121. j. t.) i stanowią integralną część takich umów sprzedaży. Niniejsze OWS nie mają zastosowania do umów zawieranych przez Sprzedawcę z Kupującymi będącymi jednocześnie Konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego.
  2. Niniejsze OWS stanowią integralną część Regulaminu serwisu internetowego promotorpolska.pl, uzupełniając i modyfikując treść Regulaminu w sposób opisany w niniejszych OWS w każdym przypadku, w którym Sprzedawca zawiera umowę z Kontrahentem, to jest z podmiotem, który nie jest jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. 2014.121. j. t.). W opisanym wyżej przypadku postanowienia niniejszych OWS mają pierwszeństwo przed odpowiednimi postanowieniami Regulaminu serwisu internetowego promotorpolska.pl. Oznacza to, iż w przypadku sprzeczności lub rozbieżności pomiędzy postanowieniami Regulaminu oraz OWS, niniejsze OWS mają znaczenie przeważające i decydują o treści umowy zawartej przez Strony.
  3. Wszelkie pozostałe postanowienia Regulaminu nie zmienione w niniejszych OWS oraz postanowienia Regulaminu, których obowiązywanie nie zostało na podstawie niniejszych OWS wyłączone, mają odpowiednie zastosowanie do wszystkich umów zawieranych przez Sprzedawcę z Kontrahentem.

 

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Wyrażenia i zwroty użyte w niniejszych OWS mają takie samo znaczenie, jak wyrażenia i zwroty zawarte w Regulaminie serwisu internetowego promotorpolska.pl, z następującymi modyfikacjami i uzupełnieniami:
    • „Kontrahent”- oznacza wyłącznie:
    1. osobę fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą i dokonującą zakupu Produktu od Sprzedawcy na cele związane bezpośrednio z tą działalnością gospodarczą lub zawodową, lub
    2. osobę prawną, lub
    3. jednostkę organizacyjną, nie posiadają osobowości prawnej, która dokonuje zakupu Produktu, zawierając umowę ze Sprzedawcą.
    • „Sprzedawca” – ma znacznie zgodne z ustalonym w Regulaminie
    • „Strony” – oznacza strony zawartej umowy, to jest Sprzedawcę i Kontrahenta
    • „Produkt” – ma znacznie zgodne z ustalonym w Regulaminie
    • „Regulamin” – Regulamin serwisu online promotorpolska.pl
    • „OWS” – niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży serwisu internetowego promotorpolska.pl
  2. Strony wyłączają zastosowanie wzorców umów Kontrahenta, to jest w szczególności ogólnych warunków zakupu, wzorów umów zakupu lub regulaminów zakupu.

 

§ 2 Zasady działania Serwisu internetowego i przedmiot sprzedaży

Zasady działania Serwisu internetowego i przedmiot sprzedaży – zgodnie z § 2 Regulaminu.

 

§ 3 Warunki korzystania z Serwisu, składanie zamówień, zawarcie umowy, realizacja usług i odpowiedzialność Sprzedawcy

Warunki korzystania z Serwisu, składanie zamówień, zawarcie umowy, realizacja usług oraz odpowiedzialność Sprzedawcy – zgodnie z § 3 Regulaminu, z następującymi modyfikacjami i uzupełnieniami:

    1. Ceny Produktów obejmują standardowe opakowanie, wybierane każdorazowo przez Sprzedawcę. Jeżeli Kontrahent zażąda innego niż standardowe opakowania, będzie on zobowiązany ponieść wynikające z tego koszty, o których zostanie poinformowany przez Sprzedawcę.
    2. Kontrahent zobowiązany jest do odbioru Produktu w terminie ustalonym przez Strony. W przypadku nie dokonania odbioru Produktu przez Kontrahenta lub w przypadku bezpodstawnej odmowy odbioru Produktu przez Kontrahenta, Sprzedawca zastrzega sobie prawo obciążenia Kontrahenta wszelkimi kosztami powstałymi z tego tytułu, w tym w szczególności kosztami odesłania Produktu do Sprzedawcy, kosztami magazynowania Produktu oraz wszelkimi, innymi kosztami powstałymi po stronie Sprzedawcy z powodu nie dokonania odbioru Produktu przez Kontrahenta lub z powodu bezpodstawnej odmowy odbioru Produktu przez Kontrahenta. W takim przypadku Sprzedawca ma także prawo dochodzenia od Kontrahenta odszkodowania w pełnej wysokości, na zasadach ustalonych w Kodeksie Cywilnym.
    3. Przed odbiorem przesyłki i pokwitowaniem odbioru na liście przewozowym, Kontrahent jest zobowiązany do bardzo starannego zbadania opakowania Produktu oraz samego Produktu pod kątem ewentualnych, widocznych uszkodzeń w transporcie oraz podjęcia wszelkich czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika oraz do sporządzenia stosownego protokołu szkody.
    4. Niezwłocznie po odbiorze Produktu, jeszcze w obecności przewoźnika, Kontrahent powinien rozpakować Produkt w oraz dokonać jego zbadania pod względem ilościowym i jakościowym, szczególnie pod kątem widocznych uszkodzeń, do których mogło dojść w transporcie. Wszelkie braki lub uszkodzenia Produktu powinny być odnotowane w protokole szkody. W przypadku dostaw Produktów w opakowaniach zbiorczych, których sprawdzenie w obecności kuriera byłoby niemożliwe lub zbyt czasochłonne, Kontrahent jest zobowiązany do dokładnego zbadania Produktu i zgłoszenia Sprzedawcy ewentualnych braków najszybciej, jak to możliwe, nie później jednak niż w terminie 2 dni, licząc od daty dostawy Produktu. Nie zwalnia to jednak Kontrahenta z obowiązku o którym mowa w pkt. 3 niniejszego paragrafu. Niezależnie od powyższego Kontrahent ma obowiązek dokonać zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego uszkodzeń Produktu w trakcie transportu także w sposób ustalony w § 5 pkt. 14 Regulaminu, nie później niż w terminie 2 dni od dnia przyjęcia przesyłki przez Kontrahenta. Poświadczenie odbioru Produktu dokonane przez Kontrahenta jest potwierdzeniem prawidłowości spełnienia świadczenia i należytego wykonania umowy przez Sprzedawcę.
    5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy, jeżeli opóźnienie powstało z przyczyn nie zawinionych przez Sprzedawcę, to jest w szczególności z powodu:
      1. zaistnienia siły wyższej, w rozumieniu punktu § 5 ust. 12 niniejszych OWS,
      2. zaistnienia zdarzenia, za które odpowiedzialność ponosi Kontrahent,
      3. zaistnienia zdarzenia, za które odpowiedzialność ponoszą osoby trzecie, niezależne od Sprzedawcy.
        Ustala się, że standardowy termin dostawy Produktu wynosi od 1 do 3 dni roboczych od dnia wysyłki Produktu przez Sprzedawcę. Termin dostawy Produktu może zostać przesunięty przez Sprzedawcę (jednak nie więcej niż o 3 dni), w przypadku dużej ilości zamówień przyjętych w danym okresie do realizacji przez Sprzedawcę, o czym Kontrahent zostanie poinformowany przez Sprzedawcę.
    6. Strony ustalają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w formie kar umownych, wyłącznie w następujących wypadkach i wysokościach:
      1. Kontrahent może obciążyć Sprzedawcę karami umownymi:
        1. z tytułu odstąpienia od umowy przez Kontrahenta z przyczyn zawinionych przez Sprzedawcę w wysokości 5% wynagrodzenia umownego netto za wykonanie Produktu,
        2. za zwłokę w wykonaniu Produktu, w wysokości 0,01% wynagrodzenia umownego netto, za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 5% wartości wynagrodzenia umownego netto.
      2. Sprzedawca może obciążyć Kontrahenta karami umownymi:
        1. z tytułu odstąpienia od umowy przez Kontrahenta z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy lub przez Sprzedawcę z przyczyn leżących po stronie Kontrahenta w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto,
        2. za opóźnienie w odbiorze Produktu w wysokości 0,01% wynagrodzenia umownego netto za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia następnego po terminie, w którym Produkt miał być odebrany.
    7. Ustala się, że łączna wysokość wszystkich kar należnych każdej ze Stron na podstawie niniejszych OWS wynosi 50 % całości wynagrodzenia netto Sprzedawcy za wykonanie Produktu.
    8. Uregulowania zawarte w pkt. 6 i 7 niniejszego paragrafu nie wyłączają możliwości dochodzenia przez każdą ze Stron odszkodowania na zasadach ogólnych, jeżeli szkoda przekroczy wartość kary umownej, z zastrzeżeniem treści punktu 9 niniejszych OWS.
    9. Ustala się, że odpowiedzialność Sprzedawcy za szkody wyrządzone Kontrahentowi – niezależnie od podstaw prawnych – jest ograniczona do wartości umowy zawartej z Kontrahentem, której niewykonanie lub nienależyte wykonanie było przyczyną szkody poniesionej przez Kontrahenta. Dotyczy to również szkód powstałych w wyniku wad Produktów. Niezależnie od powyższego, Sprzedawca odpowiada wyłącznie za rzeczywiste szkody bezpośrednie, poniesione przez Kontrahenta, natomiast odpowiedzialność Sprzedawcy za szkody pośrednie jest wyłączona. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za korzyści, które mógłby osiągnąć Kontrahent w przypadku, gdyby nie poniósł szkody, to jest za utracone korzyści.
    10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie Produktu powstałe z winy przewoźnika. Uszkodzenia powstałe w trakcie transportu Produktu mogą być wyłącznie podstawą do żądania przez Kontrahenta od Sprzedawcy udzielenia rabatu nie przekraczającego wartości iloczynu ceny jednostkowej oraz ilości uszkodzonych sztuk Produktu, wyliczonej na podstawie faktury sprzedaży.
    11. Kontrahent, zawierając umowę ze Sprzedawcą w celu otrzymania zamówionego Produktu, powinien spełnić następujące warunki, które są niezbędne w celu należytego wykonania umowy przez Sprzedawcę:
      1. Projekt przesłany do druku przez Kontrahenta powinien być przygotowany w trybie kolorystycznym CMYK, bez osadzonych profili kolorystycznych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zmiany kolorystyczne w pracach, wynikające z konwersji profili niezgodnych ze specyfikacją do profilu Coated Fogra 39 (ISO 12647-2):2004.
      2. Projekt przesłany do druku przez Kontrahenta powinien być zgodny z formatem złożonego zamówienia, z uwzględnieniem spadu oraz powinien być wyśrodkowany na arkuszu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niezastosowanie się przez Kontrahenta do treści tego punktu i wynikające z tego tytułu niezgodności lub błędy w Produkcie.
      3. Projekt przesłany do druku przez Kontrahenta powinien uwzględniać fakt, iż strona pierwsza zostanie potraktowana jako zewnętrzna, natomiast strona druga jako wewnętrzna. Wykonywane przez Sprzedawcę Produkty zawsze są obracane przez prawy/lewy bok, zaś nigdy nie są obracane poprzez górę/dół. Jeśli w zamówieniu zostało przez Kontrahenta wybrane uszlachetnienie jednostronne, zostanie ono wykonane na stronie pierwszej. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niezastosowanie się przez Kontrahenta do tego punktu i wynikające z tego tytułu niezgodności lub błędy Produktu.
      4. Wykonany przez Sprzedawcę Produkt jest sprawdzany zgodnie ze specyfikacją udostępnioną na stronie Sklepu. Dlatego grafika powinna być przygotowana przez Kontrahenta zgodnie ze specyfikacją.
      5. W celu uzyskania wysokiej jakości druku Produktu, projekty dołączane przez Kontrahenta do zamówień powinny być w całości przygotowane w rozdzielczości minimum 300 dpi (zalecane 350 dpi).
      6. Zamówienia składane w sklepie internetowym Sprzedawcy są obsługiwane przez system informatyczny i dlatego w niektórych sytuacjach mogą być wymagane dodatkowe działania ze strony Kontrahenta poprzedzające skierowanie zamówienia do realizacji. W związku z powyższym, Kontrahent ma obowiązek nadzorować złożone zamówienie po jego stworzeniu, a o poszczególnych etapach jego realizacji Kontrahent będzie informowany na adres e-mail podany podczas rejestracji konta.
      7. Przesłane do druku przez Kontrahenta pliki PDF powinny być certyfikowane, to jest wolne od wad w kodzie PDF, które to wady powodują błędy podczas ripowania prac w drukarni Sprzedawcy.
    12. Kontrahent, zawierając umowę z Sprzedawcą ma pełną świadomość i akceptuje fakt, iż ze względu na specyfikę technologii wytwarzania Produktów oraz ze względu na sposób dostawy Produktów dostarczanych przez Sprzedawcę, realizacja zawartej przez Strony umowy nastąpi przy uwzględnieniu następujących warunków:
      1. Różnica w wymiarach Produktów wykonywanych przez Sprzedawcę, biorąc pod uwagę tolerancję błędu krajarki wykorzystywanej przez Sprzedawcę, może wynieść do 2 mm.
      2. W wykonanym Produkcie mogą wystąpić przesunięcia lakieru punktowego UV w stosunku do motywu drukarskiego o wartości do 0,3 mm, co wynika z stosowanej przez Sprzedawcę technologii wykonywania Produktu.
      3. Kolorystyka wykonanego Produktu powinna mieścić się w tolerancji do 5 jednostek Delta E między uzyskanym w produkcji kolorem a wzorcem wskazanym przez Kontrahenta. W celu dokładniejszego odwzorowania kolorystki oraz sprawdzenia jak kolory przyjęte w projekcie będą wyglądały w druku, Kontrahent ma możliwość zamówienia proofa cyfrowego przed wydrukiem właściwego zlecenia. Wydruk próbny proof odzwierciedla tylko kolory pracy. Produkt w trakcie obróbki (szczególnie cienkie linie poniżej 0,7 mm) może się różnić od produktu finalnego, uzyskanego po wydruku z maszyny offsetowej.
      4. Uszlachetniania Produktu w postaci folii lub lakieru UV mogą spowodować wizualną zmianę koloru Produktu. Zmiana ta nie może być podstawą do składania reklamacji przez Kontrahenta dotyczącej kolorystyki Produktu.
      5. Produkt wydrukowany na papierze kredowanym będzie posiadać inne nasycenie koloru, niż Produkt wydrukowany na papierze offsetowym, ponieważ w obu przypadkach druku jest użyte podłoże o innej absorbcji farby.
      6. W sytuacji, w której gramatura okładki Produktu jest inna niż gramatura środków katalogu w Produkcie może powstać różnica kolorystyczna pomiędzy tymi elementami, co jest spowodowane wydrukiem tych elementów na innych arkuszach.
      7. Ulotki składane w procesie produkcji są falcowane lub bigowane, co może powodować delikatne pęknięcia farby na grzbiecie ulotki. Dlatego przy pełnych aplach zaleca się wybór uszlachetnienia w postaci folii, które dodatkowo zabezpieczy wydruk.
      8. Podczas procesu introligatorskiego tj: cięcia, falcowania, bigowania, szycia oraz klejenia katalogów mogą pojawić się przesunięcia, jednak nie większe niż 2 mm. Przesunięcie lakieru podczas nakładania na Produkt może wynosić do 0,5 mm. Jest ono akceptowalne i zgodne z tolerancją stosowaną podczas nakładania lakieru i nie może być kwalifikowane jako niezgodne z umową wykonanie zamówienia.
      9. Ilość Produktów dostarczonych przez Sprzedawcę do Kontrahenta może różnić się od ilości Produktów zamówionych przez Kontrahenta w granicach +/-5%.
      10. Sprzedawca wykonuje zamówienia dwoma metodami: druk konwencjonalny (z lakierem dyspersyjnym ) lub druk z użyciem farb utwardzanych w technologii UV. Każdorazowo o sposobie wykonania zamówienia decyduje Sprzedawca.
      11. Ze względu na specyfikę maszyn drukarskich, zabrudzenia (plamki), któregoś z kolorów kałamarza powstałe podczas druku nie przekraczające 1% powierzchni Produktu nie mogą być podstawą do żądania przez Kontrahenta wykonania ponownego druku Produktu. W tym wypadku Sprzedawca może jedynie udzielić rabatu w wysokości indywidualnie ustalonej przez Strony, jednak w żadnym razie nie przekraczającej równowartości 10% wartości netto wynagrodzenia Sprzedawcy.
      12. Podczas drukowania prac może powstać przesunięcie w pasowaniu poszczególnych farb w granicy do 0,2 mm, wynikające z technologii druku, zgodnie z którą farby CMYK są kolejno nakładane na siebie przez maszynę drukarską.
      13. Zszywki użyte do katalogu podczas oprawy introligatorskiej mogą delikatnie różnić się pozycją na grzbiecie, co nie stanowi podstawy do składania przez Kontrahenta reklamacji takiego Produktu.
      14. Produkt, który jest wykonywany na wykrojniku może posiadać chwyty na Produkcie, co wynika z technologii wykonywania takiej pracy i powstałego w jej wyniku Produktu.
      15. Kierunek włókien papieru jest ustalany dla danego Produktu przez Sprzedawcę. Kierunek włókna może być ustalony indywidualnie dla danego Kontrahenta wyłącznie przy arkuszach plano.
      16. Sprzedawca, realizując Produkty stosuje rastry wysokich liniatur, gdzie kąty kolorów różnią się od standardowych, stosowane są one po to, aby unikać zjawiska tzw. mory.
    13. Mając na uwadze wskazane powyżej w punkcie 11 oraz 12 założenia i uwarunkowania oraz wymogi technologii produkcji, Kontrahent zawierając umowę ze Sprzedawcą przyjmuje do wiadomości i akceptuje, iż wystąpienie któregokolwiek z zdarzeń opisanych w punkcie 11 lub 12 niniejszego paragrafu nie będzie rozumiane, jako nienależyte wykonanie umowy przez Sprzedawcę i jako takie nie będzie stanowiło podstawy do dochodzenia wobec Sprzedawcy jakichkolwiek roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a ewentualne reklamacje zgłaszane z tego tytułu przez Kontrahenta nie zostaną uznane przez Sprzedawcę.

 

§ 4 Wynagrodzenie Sprzedawcy i sposób zapłaty

Wynagrodzenie Sprzedawcy i sposób zapłaty – zgodnie z § 4 Regulaminu, z następującymi modyfikacjami i uzupełnieniami:

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo własności Produktu do dnia otrzymania zapłaty wynagrodzenia za Produkt w pełnej wysokości.
  2. Sprzedawca dopuszcza możliwość sprzedaży Produktów Kontrahentom z odroczonym terminem płatności, o ile taka forma płatności zostanie przez Strony odrębnie ustalona.
  3. W przypadku odroczonego terminu płatności, przez zapłatę wynagrodzenia Strony rozumieją uznanie rachunku bankowego Sprzedawcy wskazanego na fakturze.
  4. W przypadku opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia Kontrahent zapłaci Sprzedawcy odsetki w wysokości odsetek ustawowych. W przypadku, gdy Kontrahent opóźni się z płatnością jakichkolwiek wymagalnych należności na rzecz Sprzedawcy, Sprzedawca poza innymi uprawnieniami wynikającymi z zawartej przez Strony umowy oraz z przepisów prawa, ma także prawo do natychmiastowego wstrzymania dostaw Produktów oraz do odmowy przyjmowania do realizacji kolejnych zamówień, do czasu uregulowania przez Kontrahenta zaległych płatności wraz z odsetkami. Wszelkie koszty związane ze wstrzymaniem dostaw Produktów, w tym w szczególności koszty magazynowania i ubezpieczenia Produktów ponosi Kontrahent.
  5. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazujących na zagrożenie nieterminowego wywiązania się przez Kontrahenta z jego zobowiązań, Sprzedawca zastrzega sobie prawo wstrzymania dostaw Produktów oraz odmowy przyjmowania zamówień do realizacji, do chwili zapłaty wymagalnych należności lub udzielenia odpowiedniego zabezpieczenia zapłaty wynagrodzenia przez Kontrahenta.
  6. Bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy, Kontrahent nie ma prawa potrącać swoich wierzytelności z wierzytelności Sprzedawcy.

 

§ 5 Prawo odstąpienia od umowy, reklamacje i gwarancja jakości

Prawo odstąpienia od umowy, reklamacje i gwarancja jakości – zgodnie z § 5 Regulaminu, z następującymi modyfikacjami i uzupełnieniami:

  1. Kontrahentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą, za wyjątkiem przypadku, gdy zawinione przez Sprzedawcę opóźnienie w wykonaniu i dostawie Produktu jest dłuższe niż 30 dni. W takim przypadku Kontrahent może odstąpić od umowy po bezskutecznym upływie dodatkowego, wyznaczonego pisemnie, 14 dniowego terminu na wykonanie przedmiotu umowy.
  2. Kontrahent zobowiązany jest powiadomić Sprzedawcę o ewentualnych roszczeniach z tytułu opóźnienia w dostawie, w formie pisemnej, najpóźniej w terminie 7 dni od chwili, gdy dostawa według umowy powinna mieć miejsce. Nie przedstawienie roszczeń w tym terminie oznacza bezwarunkowe zrzeczenie się ich przez Kontrahenta.
  3. Opóźnienie w dostawie powstałe z przyczyn, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, nie zwalnia Kontrahenta z obowiązku odbioru Produktów i zapłaty wynagrodzenia. Jeśli opóźnienie Kontrahenta w zapłacie wynagrodzenia na rzecz Sprzedawcy przekroczy 14 dni, Sprzedawca uprawniony będzie do odstąpienia od umowy bez uprzedniego kierowania do Kontrahenta jakichkolwiek dodatkowych wezwań i do żądania od Kontrahenta zapłaty kary umownej w wysokości 50% wartości wynagrodzenia netto (bez VAT), należnego Sprzedawcy z tytułu wykonania i dostawy nieodebranych Produktów, niezależnie od żądania zapłaty przez Sprzedawcę od Kontrahenta pełnej ustalonej w umowie kwoty wynagrodzenia Sprzedawcy. Po upływie tego terminu Sprzedawca może też, z zachowaniem prawa do odstąpienia od umowy w każdym czasie, zmagazynować nieodebrane Produkty w dowolnym miejscu na ryzyko i koszt Kontrahenta i domagać się wykonania przez Kontrahenta obowiązków umownych. Sprzedawca może również żądać zwrotu kosztów magazynowania oraz może dochodzić odszkodowania w zakresie, w jakim poniesiona przezeń szkoda przekracza wartość zastrzeżonej wyżej kary umownej.
  4. Sprzedawca może odstąpić od umowy w terminie 60 dni od dnia zaistnienia zdarzeń stanowiących podstawę do takiego odstąpienia.
  5. W przypadku umów zawieranych z Kontrahentami odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  6. Sprzedawca ponosi wobec Kontrahenta wyłącznie odpowiedzialność z tytułu gwarancji w przypadku wad Produktu.
  7. Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają po upływie 12 miesięcy, licząc od daty odbioru Produktu przez Kontrahenta.
  8. Wady Produktu ujawnione w okresie gwarancji Sprzedawca usunie w terminie technicznie uzasadnionym, każdorazowo uzgodnionym z Kontrahentem. Kontrahent traci uprawnienia z tytułu gwarancji, jeżeli nie zawiadomi Sprzedawcy o wadzie w ciągu 7 dni od dostarczenia Produktów Kontrahentowi.
  9. Reklamacja nie może dotyczyć rodzaju i jakości papieru, w przypadku jego uprzedniego zaakceptowania przez Kontrahenta.
  10. Warunkiem uznania przez Sprzedawcę roszczenia z gwarancji jest przedstawienie przez Kontrahenta oryginału faktury zakupu Produktów lub oryginału dokumentu dostawy Produktów oraz dostarczenie do Sprzedawcy pisemnej reklamacji lub zgłoszenie jej na stronie internetowej Sprzedawcy. Dostarczenie wspomnianej pisemnej reklamacji, bądź też zgłoszenie jej na stronie internetowej dla swej skuteczności winno nastąpić w ciągu 7 dni od dostarczenia Produktów Kontrahentowi.
  11. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca według swego wyboru usunie wadę Produktu, dostarczy Produkt wolny od wad lub zaproponuje obniżenie wynagrodzenia Sprzedawcy z tytułu dostawy wadliwego Produktu.
  12. Sprzedawca nie odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań, jeżeli niewykonanie lub nienależyte wykonanie wynika z okoliczności spowodowanych siłą wyższą. Przez siłę wyższą Strony rozumieją okoliczności niezależne od Sprzedawcy, to jest w szczególności pożary, powódź i inne klęski żywiołowe, wojny, strajki, zamieszki, demonstracje, epidemie, embargo, przerwy lub opóźnienia w dostawach surowców, energii i komponentów oraz inne nieprzewidziane zakłócenia, w szczególności skrócenie czasu pracy w fabrykach dostawców komponentów do produkcji Produktów sprzedawanych przez Sprzedawcę lub ich podwykonawców, przerwy w pracy, okoliczności leżące po stronie przewoźników, decyzje organów administracji publicznej, zmiany prawa, inne podobne okoliczności.

 

§ 6 Prywatność i bezpieczeństwo

Prywatność i bezpieczeństwo – zgodnie z § 6 Regulaminu.

 

§ 7 Własność intelektualna

Własność intelektualna – zgodnie z § 7 Regulaminu.

 

§ 8 Postanowienia końcowe

Postanowienia końcowe – zgodnie z § 8 Regulaminu, z następującymi modyfikacjami i uzupełnieniami:

  1. Postanowienia niniejszych OWS nie mają zastosowania do umów zawieranych przez Sprzedawcę z Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. 2014.121. j. t.)
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszych OWS. Zmiana dokonywana jest poprzez umieszczenie nowej treści OWS w serwisie internetowym promotorpolska.pl
  3. Umowy zawarte w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji OWS, to jest przed dniem umieszczenia na stronie internetowej Sklepu nowej treści OWS, będą realizowane zgodnie z postanowieniami poprzedniej wersji OWS.
  4. Jeżeli poszczególne postanowienia OWS stałyby się z jakiejkolwiek przyczyny nieważne, nie wpływa to na ważność pozostałych postanowień OWS.
  5. Wszelkie zmiany zawarte przez Strony umów, których elementem składowym są niniejsze OWS, wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  6. W sprawach nieuregulowanych w umowie oraz OWS mają zastosowanie odpowiednie przepisy Regulaminu Sprzedawcy oraz Kodeksu Cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  7. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Kontrahentem rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

Polityka prywatności

 

§1. Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 roku zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności pozyskanych danych osobowych. Wszyscy pracownicy Sklepu zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane na niniejszej stronie wykorzystywane są do kontaktu z Tobą, świadczeniu na Twoją rzecz usług oraz odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytania, na podstawie Twojej zgody i zainteresowania naszą ofertą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a, b i f RODO). Wyznaczyliśmy inspektora danych osobowych (dalej IODO). Jest to osoba, z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.

§2. Administratorem Danych Osobowych jest: Promotor Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Warszawy 18, 07-100 Węgrów.

§3.W naszym Sklepie zbieramy następujące dane osobowe:

  • imię i nazwisko – podczas składania zamówienia, niezbędne do składania zamówień oraz kontaktu;
  • adres zamieszkania lub adres firmy – do wysyłki zamówionego towaru;
  • nr telefonu – dane służące do kontaktu w sprawie realizacji zleceń;
  • adres e-mail – poprzez e-mail wysyłane jest potwierdzenie zamówienia oraz ewentualny kontakt;
  • adres – informacje wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w internecie, takie jak adres IP (oraz inne informacje zawarte w logach systemowych);
  • cookies – Serwis wykorzystuje technologię Cookies w celu dostosowania Serwisu do indywidualnych potrzeb i umożliwienia dokonania zleceń.

Adresy IP oraz informacje wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w internecie, takie jak adres IP (oraz inne informacje zawarte w logach systemowych) wykorzystywane są przez administratora serwera w celach technicznych, a także mogą być wykorzystywane w celach statystycznych – do zbierania ogólnych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie).
Można zgodzić się na to, aby wskazane powyżej dane zostały zapamiętane i mogły być bez powtórnego wpisywania używane przy następnych odwiedzinach na stronach Serwisu online. Właściciele innych witryn nie będą mieli dostępu do tych danych. Jeżeli nie zgadzasz się na personalizowanie serwisu, proponujemy wyłączenie obsługi cookies w opcjach przeglądarki internetowej.
O ile wyrazili Państwo na to zgodę, podany przez Państwa adres e­-mail będzie wykorzystywany w celach marke­tingowych własnych produktów Serwisu online promotorpolska.pl.
Udzielona przez Użytkownika serwisu zgoda może być w każdym czasie cofnięta w sposób opisany w § 7 niniejszego dokumentu, to jest poprzez przesłanie wiadomości e-mail z odpowiednią dyspozycją do IODO na adres iodo@promotorpolska.pl lub listem poleconym na adres: Promotor Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Warszawy 18, 07-100 Węgrów z dopiskiem IODO.

§4. Podanie powyższych danych jest konieczne w następujących przypadkach:

  • dokonując zakupu w Sklepie należy podać dane służące do zidentyfikowania Kupującego;
  • rejestracja w bazie Klientów – jest dobrowolna, dane przechowywane są w bazie, aby umożliwić i ułatwić zakupy w Sklepie.

§5. Każdy Użytkownik serwisu ma możliwość wyboru, czy i w jakim zakresie chce korzystać z naszych usług i udostępniać informacje o sobie. Każdy Użytkownik Serwisu ma prawo:
– dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii;
– do sprostowania (poprawiania swoich danych);
– do usunięcia danych;
– do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
– do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
– do przenoszenia danych;
– do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych;
– do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

§6. Żadnych danych nie udostępniamy osobom trzecim, za wyjątkiem współpracujących ze Sklepem operatorów systemów płatności oraz firm kurierskich i spedycyjnych, które realizują płatności za zakupione w Sklepie towary oraz dostarczają zakupione towary do Kupujących. W takich przypadkach ilość przekazywanych współpracującym ze Sklepem firmom danych ograniczona jest do wymaganego minimum.
Wszystkie firmy współpracujące ze Sklepem, które uzyskują dostęp do przekazanych przez Użytkowników Serwisu danych zobowiązały się do ochrony danych osobowych w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa oraz do przeszkolenia swoich pracowników w zakresie przetwarzania i ochrony uzyskanych danych osobowych.
Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym orga­nom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
Nie przechowujemy również danych poufnych, takich jak numery kart kredytowych czy dane dostępu do konta bankowego.

§7. Zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 roku, Użytkownik Serwisu ma prawo poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania oraz żądania usunięcia swoich danych osobowych w każdym czasie. W tym celu należy przesłać wiadomości e-mail z odpowiednią dyspozycją do IODO na adres iodo@promotorpolska.pl lub listem poleconym na adres: Promotor Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Warszawy 18, 07-100 Węgrów z dopiskiem IODO.

Informacje o cookies

 

1. Czym są pliki cookies

Plik cookie to ciąg znaków, najczęściej w postaci niewielkiego pliku tekstowego, który zostaje zapisany na urządzeniu końcowym w momencie, gdy odwiedzasz witrynę.

2. Do czego używamy plików cookies

Plików cookie używamy by podnieść użyteczność naszej strony i jakość świadczonych usług zgodnie z preferencjami naszych Użytkowników. Wykorzystujemy je do anonimowych badań statystycznych związanych z odwiedzinami naszej witryny. Dane zawarte w plikach cookies umożliwiają blokowanie wielokrotnego wyświetlania treści Użytkownikowi oraz pomagają zwiększyć efektywność reklam.

3. Jakich rodzajów plików cookies używamy

Używamy dwóch rodzajów plików: tymczasowych, które wygasają w momencie wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki oraz stałych, które zostają na urządzeniu Użytkownika zgodnie z czasem określonym w parametrach lub do czasu usunięcia ich przez Użytkownika.

4. Dane osobowe

Nie wykorzystujemy plików cookies do identyfikacji Użytkownika, a jedynie danych dotyczących połączenia.

5. Obsługa i usuwanie plików cookies

Domyślnie oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych zezwala na obsługę plików cookies na urządzeniu końcowym, można jednak zmienić domyślne ustawienia i blokować ich obsługę. Szczegółowe informacje dotyczące obsługi, blokowania i usuwania plików cookies znajdują się w ustawieniach przeglądarki internetowej. Instrukcje wyłączenia plików cookies w przeglądarkach (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, Internet Explorer) znajdują się pod linkiem: jakwylaczyccookie.pl
Blokowanie obsługi plików cookies może mieć wpływ na obsługę funkcjonalności dostępnych na stronie internetowej.